reklama

Kill bacily...

Zabíjam bacily horúcim čajom, medom a nepravidelnými slovesami z nemčiny. Účinnejšej kombinácie zaručene niet. A ak ich nezabijem, tak hádam aspoň dostanem dobrú známku...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Veru, zišla by sa. Bohužiaľ vďaka novému superpokrokovému systému mojej profesorky (ktorý má za účel docieliť to, aby sa maturant s vyšše 40° teplotami a antibiotikami najvyššieho rázu doterigal do školy na "vopred" ohlásenú písomku) nemám asi tak z piatich písomiek tri známky, lebo som sa "zámerne" v júni 2007 objednala k lekárke na 17.10.2007, čo bol termín prekladu viet na známky. (Ironická poznámka: Pochopiteľne, pani profesorka nám to oznámila ešte pred vysvedčením, že sa máme pripraviť, lebo v októbri si napíšeme určite nejakú takúto písomku).


A v septembri som si ten slabý zápal pľúc privodila nejakým nepodareným kúzlom Hókus-Pókus, lebo som vedela, že sa pani profesorka rozhodne dať písomku zo slovíčok. A keď som za ňou mesiac behala, že kedy si to môžem dopísať, tak to som si asi myslela, že však ona to považuje len za žart a neberie ma vážne. Alebo to naozaj nebrala vážne, pretože mi pred nedávnom vyhlásila, že mi chýbajú tri známky a vôbec sa o to nestarám. Nie, nestarám pani profesorka, máte pravdu, ja vás len tak rada otravujem vetou: "Prepáčte, kedy si to môžem dopísať?" Holt, ne furt vyndze...


To najlepšie vraj patrí na záver. Tak skúsim - Hneď v piatok ako som prišla do školy po chorobe (chýbala som od pondelka do štvrtka) som šla za ňou. Poctivo som sa naučila, lebo ten týždeň písali písomku z nepravidelných slovíčok. Takže som pani profesorke milo oznámila, že to viem a že chcem odpovedať. No to by nebola ona, kebyže ma div pohľadom "nezakilluje" a neodvrkne mi: "No to je pekné, narušila si mi celý plán dnešnej hodiny!"


Musím sa smiať, lebo ak sa nebudem, tak ma trfí šľak. Viete aký bol plán tej hodiny? No predsa pochopiteľne kontrolovanie tej písomky a skúšanie tých, čo ju nepísali. No a ja tam asi nepatrím, že? Alebo som pri tom nepodarenom kúzle získala schonosť neviditeľnosti? Neviem... Ale pravda bola taká že najprv vyvolala dvoch iných spolužiakov, ktorí ju o to vôbec nežiadali. A až potom sa spamätala a všimla si ma. Samozrejme, že ak som očakávala rovnaké preverenie mojich vedomostí ako ostatní moji spolužiaci, tak som boal asi prliš opovážlivá. Ako som si ja hlúpa mohla myslieť, že keď všetci do jedného odpovedali z 10 slovíčok, tak že aj ja budem. No hrôza, koľká to drzosť. Hanba mi...


Pri profesorkinej vete: "Tebe už musím dať tri slovíčka naviac!" som sa na ňu len usmiala a prikývla som. Veď som bola naučená. Ale samozrejme, že to by už nebola ona, keby mi nevybrala tie najzákernejšie. A vraj týranie je na školách zakázané, pche, dosť o tom pochybujem.


Neviem ako som sa od zabíjania bacilov dostala až k siahodlhému rozhorčovaniu nad nespravdolivosťou tohoto sveta (alebo hodín nemčiny). Ale aspoň je to zo mňa von. 

Ďakujem za pozornosť.

Marína Koniarová

Marína Koniarová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- 26 ročná- s veľkými snami a s malou dušou ich realizovať- ponáhľať sa treba pomaly Zoznam autorových rubrík:  Keď som skrytá v poéziiKeď som skrytá v úvaháchKeď som skrytá vo fantáziiKeď sa neskrývamKeď sa ovce opäť zišliSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu