reklama

Prečo mám rada bizóny?

Existuje jedna nemenovaná hra.... a na jednej nemenovanej chate, ktorá sa uskutočnila od XY.12. do YX.12. 2007 s nemenovanými ľuďmi (zdravím Luciu, Aničku, Zuzku, hemisféru moju, Maturka, Andyho, Tomáša a... bizóna), sme sa stali na tejto hre závislými. Ale len tak trošku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)


Názorná ukážka:
pondelok večer, zvoní telefón, Anička ho zdvihne a počúva: "Anička, Anička, prosím, dones dneska **** Zahráme si, dobre?"

utorok doobedie, Aničke pípa ICQ: anicka pls dones dneksa ****.... zahrame ne? O:-)

streda naobed, niekto zvoní pri Aničkynej bráne: "Dobrý deň, je tam Anička? Nie? Hm.. tak mohi by ste jej potom povedať, že nech večer donesie ****?"

štvrtok, nemenované nákupné centrum: "Jééj, Anička a čo ty tu. Nemáš tu náhodou ****?"

a tak ďalej...

Len aby ste boli v obraze, Anička je majiteľka tej hry:) Takže má tú smolu, že je všetci tak milo otravujeme:)

Koniec názornej ukážky


Ale aby som neodbočovala od témy (čo sa mne tak veľmi darí). Otázka znela, prečo mám rada bizóny. Konkrétne, mám radajedného bizóna ak nerátam seba.

Viete v tej hre existuje karta (a teraz som vám prezradila, že ide o kartovú hru) a tá karta má názov PUŠKA NA BIZÓNY (juuuuuu oooou jeeeee, juchuuuuuuu huraaaaaaa => šialený potlesk všetkých fanúšikov Pušky na bizóny). No a už presne neviem ako k tomu prisšlo, ale jeden nemenovaný sa stal jej obeťou. A nie raz, nie dvakrát. Proste z jednej osoby sa tam stala Lovkyňa bizónov (mám šťastie, že mňa má ešte celkom rada), ktorá sa rozhodla vždy, keď je možnosť, polovať na tú osobu (zdravím ťa Marek:) A odvtedy je všetkým známy pod menom BIZÓN...

Ale poviem vám, že ej to zvláštny bizón... Na raňajky si dal šunku... Nie sú bizóny náhodou bylinožravé? A je aj dosť domestikovaný - vie si sadnúť keď mu to poviete a dokonca vám aj čaj uvarí ak ho poprosíte:) No skrátka je to slušne vychovaný bizón, ktorý ale nie je vždy nadšený ako sa ho snažíte nakŕmiť jablkom priviazaným na šnúrke od lyžiarskeho lístku o rozpadnutú bedmintonovú raketu:)

Tak preto mám rada bizóny a vyhlasujem, že som za to, aby nevyhynuli:) Lebo viete takí típci, volajú ich že Indiáni, na nich straaašne často polovali a oni sú tuším teraz ohrozený druh. Teda mylsím.... Ale určite ešte nevyhynuli, lebo jedného poznám osobne:)

Oukej, toto je koniec veľmi hlbokého blogu:) Majte sa krásne a nepolujte na bizóny... To právo má len zopár osôb...

Marína Koniarová

Marína Koniarová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- 26 ročná- s veľkými snami a s malou dušou ich realizovať- ponáhľať sa treba pomaly Zoznam autorových rubrík:  Keď som skrytá v poéziiKeď som skrytá v úvaháchKeď som skrytá vo fantáziiKeď sa neskrývamKeď sa ovce opäť zišliSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu