reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Marína Koniarová

Marína Koniarová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- 26 ročná- s veľkými snami a s malou dušou ich realizovať- ponáhľať sa treba pomaly Zoznam autorových rubrík:  Keď som skrytá v poéziiKeď som skrytá v úvaháchKeď som skrytá vo fantáziiKeď sa neskrývamKeď sa ovce opäť zišliSúkromnéNezaradené

reklama

Keď sa neskrývam

Deti a ich matky

Marína Koniarová

Deti a ich matky

Darujú im život. Láskyplne sa o ne starajú. Prebdejú pri nich noci dni, keď ležia v horúčkach. Sebe odopierajú, len aby im bolo dobre. A čo oni nato?

  • 18. máj 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 026x
  • 4
O pohybe nebeských oviec a iných tvorov (2)

Marína Koniarová

O pohybe nebeských oviec a iných tvorov (2)

alebo O časoch ťažkých blicov, akvarijných bojových rybičiek a jednej plyšovej ovečke, ktorá si vytrpela svoje vďaka srdečnosti zadných dvoch lavíc

  • 1. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 6
O pohybe nebeských oviec a iných tvorov (1)

Marína Koniarová

O pohybe nebeských oviec a iných tvorov (1)

alebo ako sa skončili časy písania ospravedlneniek pred triednickou hodinou, najazdov na školský bufet a horalky v ňom a zapchávania si nosov po hodinách labákov v chemickej učebni...

  • 29. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 674x
  • 0
Heslo akademického týždňa: Nevieš?? Nerieš!

Marína Koniarová

Heslo akademického týždňa: Nevieš?? Nerieš!

... alebo Tí sofisti mali pravdu...

  • 23. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 982x
  • 6
Ak by som maturovala dnes...

Marína Koniarová

Ak by som maturovala dnes...

...tak z literatúry by to bolo za jedna...

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 873x
  • 4
reklama
Nedeľa v prestrojení

Marína Koniarová

Nedeľa v prestrojení

Už ubehlo pár týždňov od chvíle, keď sa hŕstka mladých z panelákovej džungle na kopci v Bratislave podujala pripraviť deťom maškarný bál. Predchádzalo tomu pár posedení pri čaji, niekoľko partičiek kartových hier, zo desať dlhších telefonátov, ale aj mrznutie vonku. No aj to boli animátori z Dlhých dielov ochotní obetovať.

  • 12. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 791x
  • 0
Prečo mám rada bizóny?

Marína Koniarová

Prečo mám rada bizóny?

Existuje jedna nemenovaná hra.... a na jednej nemenovanej chate, ktorá sa uskutočnila od XY.12. do YX.12. 2007 s nemenovanými ľuďmi (zdravím Luciu, Aničku, Zuzku, hemisféru moju, Maturka, Andyho, Tomáša a... bizóna), sme sa stali na tejto hre závislými. Ale len tak trošku.

  • 7. jan 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 535x
  • 2
Kill bacily...

Marína Koniarová

Kill bacily...

Zabíjam bacily horúcim čajom, medom a nepravidelnými slovesami z nemčiny. Účinnejšej kombinácie zaručene niet. A ak ich nezabijem, tak hádam aspoň dostanem dobrú známku...

  • 10. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 602x
  • 0
Horúci nápoj, rozvarené párky a ružové afro

Marína Koniarová

Horúci nápoj, rozvarené párky a ružové afro

alebo Úplne normálny večer v úplne nenormálnej rodine

  • 6. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 033x
  • 1
"A vy dievčatá, môžete ísť na net..."

Marína Koniarová

"A vy dievčatá, môžete ísť na net..."

alebo aké výhody so sebou prináša zrušenie semináru z informatiky...

  • 12. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 798x
  • 3
reklama
"Môžem si požičať váš smetiak? Ja vám ho vrátim..."

Marína Koniarová

"Môžem si požičať váš smetiak? Ja vám ho vrátim..."

...povedal Marek tete krčmárke

  • 11. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 273x
  • 2
Ready, steady... go!

Marína Koniarová

Ready, steady... go!

alebo moje prvotiny na novom blogu... Predsalen som to po dlhých útrapách s registráciou a tak podobne, zvládla...

  • 9. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 804x
  • 7
reklama
SkryťZatvoriť reklamu