reklama

Už ma dostala

Bránila som sa. Ukrývala som sa. Maskovala som sa. A predsa si ma našla. Chrípka.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Utorok poobede. Sedím doma za stolom a popíjam niečo s príchuťou citrónu. Fuj, ale je to kyslé. Tak hádam mi to pomôže.

Má to znižovať teplotu. No vtipné. Áno, teplomer mi včera vyhodil na displeji číslo 37,1 ale neskôr si to rozmyslel. Čislo 34 mu zrejme prináša šťastie. Tlmí bolesti. Tak to teda dúfam. Už ma nebaví počúvať ten "vysávač" v mojej hlave. Kde je od toho ovládanie? Nedá sa to vypnúť? Bodaj by vypadol prúd.

Do piatku mám "dovolenku". Jeden by sa možno tešil, ale priznám sa, že ja by som bola spokojnejšia, keby som zajtra mohla ísť do školy. Keď mi včera došlo zle, tak som si povedala, veď to prejde. Ale zrejem nie. Už vidím tú haldu poznámok, ktoré si budem musieť okopírovať a stavím sa, že ma neminie dopisovanie nejakých písomiek. A to nehovorím o tom, že zmeškám vo štvrtok Mikuláša, ktorého sme prichystali pre decká z Dlháčov.

Takže plán na tento týždeň: Spoločnosť mi bude robiť vankúš, perina a zrejme nejaká kniha. A budem sa aj učiť (no dobre, tieto predsavzatia mi nikdy nešli).

Marína Koniarová

Marína Koniarová

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  0x

- 26 ročná- s veľkými snami a s malou dušou ich realizovať- ponáhľať sa treba pomaly Zoznam autorových rubrík:  Keď som skrytá v poéziiKeď som skrytá v úvaháchKeď som skrytá vo fantáziiKeď sa neskrývamKeď sa ovce opäť zišliSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu